Re: Internet przez kablowke - PTK?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 19:17:55 MET

Dnia Fri, 03 Mar 2000 04:54:01 GMT, Artur Borecki zeznaje:
>Ostatnio pewien agent PTK probowal naklonic mnie do zmiany kablowki
>(aktualnie mam Aster City).
>Twierdzil ze internet bedzie w ciagu 0.5 roku, kazdy dostanie wlasny modem,
>cena maks. 80 PLN.
>Czy to prawda czy raczej kolejny chwyt reklamowy?
        O tym, że inet będzie za 'już za kilka miesięcy' zarówno
PTK jak i Aster City mówi od jakiś 4 lat. Nic nie wskzuje na to,
żeby cokolwiek w tej kwestki się rzeczywiście ruszyło. Inet działa
w dosłownie kilku miejscach.

bart

--
    "When the whole thing goes crashing down, don't ask me why"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/