Re: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 13:03:30 MET

Piotr Majka na pl.internet.polip:

To nie prawo. Tu nie obowiązuje zasada, co nie zabronione to dozwolone.
Pełna zgodność ze specyfikacją oznacza pełną zgodność.

>Od roku czasu nie miałem ani jednego problemu w działaniu usług
>sieciowych w związku z używaniem domeny jako FQDN host'a. O jakich więc
>specyfikacjach technicznych mówisz, i jakie usługi tego wymagają ?

Rozróżnijmy dwie rzeczy: piszesz że rekord @ IN A ip jest zgodny z RFC.
Gdy pytam cię gdzie/z którym RFC nie potrafisz udzielić odpowiedzi.
I nie ma to nic wspólnego z tym czy masz/czy nie masz jakichś kłopotów w
związku z tym. Bo implementacje to coś nieco innego niż RFC? Mogą pozwalać na
więcej niż RFC explicite pozwala?

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604