Re: Dial-up trojan czy glupota TPSA ?

Autor: Bartosz Piotr Hubal (bhubal_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 11:36:29 MET

On Fri, 3 Mar 2000, Easy[R] wrote:

> Jak to zabiera tepsie zyski ?? Przeciez wlasnie tepsa na tym niezle
> zarabia.
> Ludzie podostaja rachunki po 10.000zl i beda musieli to zaplacic.
> Tepsa wiec na tym bardzo duzo zarobi.

Coz, ludzie zawsze mnie potrafia zadziwic swoja niewiedza (aczkolwiek to
jest co innego niz glupota). Tepsa na tym wyjdzie jeszcze do tylu bo z
tych 10000zl dla niej bedzie malutka czesc, reszta pojdzie na te antyle
czy gdzies tam, a jak sie odejmie koszty przeprowadzenia tylu reklamacji
to bedzie kiepsko, stad tyle szumu.

     Bartek