Re: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 09:19:59 MET

Piotr Majka na pl.internet.polip:

>A znalazłeś gdzieś tam iż stosowanie domeny jako FQDN jest niezgodne
>z ustaleniami RFC ?
Jakby to napisać. To nie prawo. A specyfikacje techniczne.
Inna sprawa że rzeczywiście nie wiem jak interpretować
3.5. Preferred name syntax w RFC 1034.
(czy dotyczy ona nazwy hosta, czy domeny. ATSD ciekawa jest interpretacja
Lecha7: to tylko przetwarzanie stringów... (lecz czemu wobec tego nie można
przyporządkować @ w wartości CNAMEa?).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ 1024D/5858F604