Re: Dial-up trojan???

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 22:28:13 MET

Szymon Sokol wrote:

> Easy[R] <easy_at_polcelebs.com> wrote:
> : bzdura
> : ten program mozna sciagnac z kazdej mojej www :)))
> : nie jest to zaden wirus, tylko program do ogladania "za darmo" live sex
> : video.
> : Po uruchomieniu, program dzwoni na antyle holenderskie, laczy sie z
> : tamtejsza siecia i trasmituje nam live video z panienkami :)
> : proste i legalne :)
> : nie ma tu zadnej sztuczki.
>
> Tyle, że informacja o tym, że on dzwoni na Antyle, jest bardzo małymi
> literkami, prawda? ;-)

Szymonie, sciagnalem ten program i sprawdzilem.
Wypisane to jest WIELKIMI LITERAMI na pierwszym ekranie instalacyjnym.
Zreszta zobacz: http://www.wsp.krakow.pl/~raj/antyle-i.gif
Ale jak sie juz wielokrotnie przekonalem, ludzie niestety nie czytaja
tego, co pisze na ekranie...

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa