Re: Dial-up trojan???

Autor: Easy[R] (easy_at_polcelebs.com)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 20:30:33 MET

bzdura
ten program mozna sciagnac z kazdej mojej www :)))
nie jest to zaden wirus, tylko program do ogladania "za darmo" live sex
video.
Po uruchomieniu, program dzwoni na antyle holenderskie, laczy sie z
tamtejsza siecia i trasmituje nam live video z panienkami :)
proste i legalne :)
nie ma tu zadnej sztuczki.

pozdrawiam
Easy_R

--
Humor z Sieci "Ale komputer w Polsce, podłączony do polskiego dostawcy,
powinien mieć nazwę polskiej domeny." - Zbigniew Zych