Re: Serwery news w Polsce

Autor: Groniu (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 15:47:46 MET

Szymon Sokol napisał(a) w wiadomości:
<89lu72$6pf$3_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Groniu <groniu_at_poczta.onet.pl> wrote:
>: Witam, jak pewnie wiecie dla uzytkowników anonimowych wstrzymano
>: dystrybucje grup usenetowych dla uzytkownikow z domen
*.ppp.tpnet.pl
>: oraz z sieci innych providerów.
>
>: Administratorzy ICM i TASK piszą abu sie kontaktowac ze swoimi ISP
>: zadac od nich dostepu do serwerow news dajacych lepszy dostep do
>: usenetu niz serwer news.tpnet.pl.
>: Jednak co z tymi domoroslymi ISP, ktorzy dzierzawia lacza 256 kbs z
>: Polpku i dziela to na wlasny blok lub przyjaciól z klatki. Koszt
500
>: zł miesiecznie za dostęp do np news.task.gda.pl to zdecydowanie za
>: duza kwota jezeli za caly dostep placa 1400,- zł miesiecznie ?
>A od kiedy to tacy "ISP" są w domenie ppp.tpnet.pl?

OK ale i tak nie mam dostępu choc nie jestem w domenie ppp.tpnet.pl
A moj "ISP" ma tylko 20 userow i pewnie tylko ja i administrator chce
miec dostep do usenetu a reszta pewnie nawet nie wie co to jest usenet
i co mam zobic w takim wypadku........... w Kołobrzegu jedyna
alternatywa jest TPSA, a od 1.03.2000 juz nie jest to alternatywa w
temacie usenetu?

--
Groniu ThE Bro