Re: Content routing

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 17:31:06 MET

[posted and mailed]

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisal(a) [25 Feb 2000]:

[...]
> Chybaśmy się niedokładnie zrozumieli: piszę o tym, że przyjęcie
> takiego rozwiązania na *innym* porcie, który z zasady nie będzie
> działał na "złych" stronach rozwiązałoby problem.

Niby tak, ale wymagałoby to konfiguracji po stronie serwerów i
przeglądarek...

> Twój komentarz odczytuję że "niestety na złych stronach W3C nie
> przejdzie" - z czym się zgadzam :( i trzeba z tym żyć.

> Prawda. Mam się nastawić że port 80 przestanie być dostepny
> jako "TCP". Hm...

> Tak. chociaż nie jest oczywiste, że ten "bez cache" bedzie więcej
> obciążał (obciążał*by* gdyby ciagnął tyle samo co z cache: ale on
> przecież MOŻE 99.5%+ puścić via cache) - ale mówi się trudno.

Zależy od klienta - w każdym razie, jest to większy wybór (dla niego) :)

> Na dysk nie było ? :)

Nie, inaczej. W Poznańskim MANie działał cache, ale sieć o którą chodziło
nie miała dostępu (adresy IP nie były dopisane). Przekonywałem więc
swojego admina, żęby napisał do tamtego, żęby tamten dopisał klasę IP.
Przy okazji musiałem wytłumaczyć, o co biega z W3C ;)

--
					(moskit_at_irc.pl)