Re: polish domain name required - help please

Autor: Krystian Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 10:31:06 MET

Kiedys juz byla dyskusja o takim jednym, co odszedl z NASK i sobie
porejestrowal fajne domenki. On ma tez co.pl

Szczegoly in english daje na priva.

KK

Użytkownik Charles Blackburn
<charlesb_at_local-news.summerfieldtechnology.co.uk> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:slrn8bl97a.o62.charlesb_at_local-gateway.summerfieldtechnology.co.uk...