Klub HIS - propozycje strony WWW

Autor: Hr Leon (HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 15:55:59 MET

Szanowni koledzy !
Zainteresowanie Klubem HiS'a staje się
coraz większe w miarę jak przybywa nowych
użytkowników. Dlatego czas na zmiany:-))
Czterech kolegów było uprzejmych wyrazić
swoją dezaprobatę dot. szaty graficznej strony WWW
niektórzy z nich proponowali swoją pomoc - chętnie więc
z niej skorzystam i zapraszam ich oraz INNYCH
kolegów - designerów do przysyłania do mnie
swoich propozycji. Wspólnie wybierzemy tą JEDNĄ.
Stronę obecną spakowałem i można ja pobrać z tego
linku www.his-klub.dit.pl/www-his.zip
Treść merytoryczną obecnej strony proszę nie zmieniać.
W związku z tym że planuję zapisy do klubu
[ Są jeszcze wolne "stołki" :-)) ] proszę
aby w przedstawionej propozycji strony WWW była
opcja zapisywania się do klubu 'OnLine'.

Na propozycje oczekuję do dnia 6.03.2000
ZAPRASZAM WSZYSTKICH CHĘTNYCH DO
WSPÓŁREDAGOWANIA STRONY NASZEGO KLUBU.

_
  Hr Leon