Internet Partners w Gdańsku

Autor: Szymon Nitka (sz.nitka_at_atelier.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 14:50:23 MET

Witam,

    Krótko - w *jaki sposób* mogę się skontaktować z gdańskiem oddziałem IP?

    Czy to w ogóle jest możliwe...? Proszę o nieodsyłanie do ipartners.pl -
to bezcelowe. Podane tam telefony nie odpowiadają, komórka jednego z
pracowników również, także e-maile nie odnoszą skutku...

    Wiem że gdański oddział zatrudnia dwie osoby. Czy to by nie za dużo? Do
nieodbierania telefonów wystarczyłaby jedna... ;(

    Przepraszam za ton, ale od tej rangi firmy spodziewałbym się czego
innego.

    Pozdrawiam,
    Szymon Nitka