Re: Dlaczego nie Dejanews?

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 00:20:34 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 23 Feb 2000 00:18:01 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <premax_at_hot.pl> i powiedziała:

>A bookmarkow tam nie masz ?
>:-)

Jakieś tam mam, ale takie adresy zwykle wpisuje z palca. A netscape po X-y
nie dopełnia URL-i.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/