Re: Dlaczego nie Dejanews?

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 23:06:21 MET

Pewnego dnia, a było to 22 Feb 2000 21:50:49 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <muhlig_at_us.edu.pl> i powiedziała:

>eloy_at_pawnhearts.eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) wrote in

>Z wyjatkiem tego, ze na free Usenecie zbudowano biznes, a Power Search,
>czyli to, co nas naprawde interesuje, wstydliwie ukryto pod malusienkim
>odsylaczem.

Owszem. Ale to już normalna praktyka :( Altavista też według mnie straciła.
Poprzednia wersja wczytywała się błyskawicznie, obecna strasznie się
ślamazarzy.

        eloy

--
| _ __. _.|_| |_| Krzysztof "eloy" Krzyżaniak         <eloy_at_pawnhearts.eu.org>
|(_) /_(_]  |   | Oficjalna strona kabaretu Loża 44   http://loza44.topnet.pl/
Wieczorem znowu pogotowie. Posiedzieli dłużej. Przymierzałem kaftan. Było miło.