Re: Troche lamerskie o HiS i nie tylko...

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 14:45:19 MET

Dnia 17 Feb 2000 11:43:37 GMT, w grupie pl.internet.polip,
tomek_at_dixie.se.com.pl (Tomasz Dymek) napisał/a:

 Ehlo!

>IIRC to każdy plik w MacOS składa się z pliku danych i tzw. "resource fork"
> *.hqx to format do transmji danych przez łącza 7bit, tak jak base64 lub uue.
> Z kompresją to to nie ma wiele wspólnego. Standardem kompresji (de facto) na
> macówkach jest *.sea (Format StuffIt)

Yeah, pewnie masz rację co do *.hqx - pracowałem (no. usiłowałem pracować
:-\) jedynie 1,5 miesiąca i AFAIR niektóre ściągnięte pliki o rozszerzeniu
hqx były dekompresowane a nie tylko dekodowane. Pewnikiem było tak, że pliki
były dodatkowo kompresowane i powinny były mieć rozszerzenie *.sea lub *.sit
- ja nie zwróciłem na to uwagi... Zresztą nie zapałałem jakąś nadmierną
miłością do tejże Quadry, ale to już temat na inną dyskusję :->>

--
Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
e-mail: r.schleicher_at_pmail.net, http:// in progress |*****/----|