Re: sluchanie radia przez\internet?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 13:42:06 MET

[Chory wymysl Microsoft, czyli Odp: w polu Subject: wyciety.]
  -- http://sunsite.icm.edu.pl/~jwr/ms-crap.html

 Andrzej> Na WWW NASKu chyba jest cennik. Za 5k USD to Ty bys pol ich
 Andrzej> szkieletu pewnie kupil ;) Co do obslugi klientow, to zapewniam
 Andrzej> ze ostatnio bardzo wiele sie nauczyli. Zyczylbym sobie takiego
 Andrzej> podejscia ze strony pracowanik POL34 czy TPSA jak w chwili
 Andrzej> obecnej reprezentuja IPartners czy NASK. Sorry, swiat sie
 Andrzej> zmienia. To co bylo prawdziwe rok temu, teraz moze wygladac
 Andrzej> zupelnie inaczej. Pamietajmy tez o ostatnich cokolwiek
 Andrzej> rewolucyjnych zmianach w "szczytach wladzy" NASK. Stare
 Andrzej> przemija...

Tak? To znaczy, że istnieje w Polsce operator, do którego mogę zadzwonić
na jakiś oficjalny numer, w ciągu powiedzmy 30 sekund połączyć się z
kompetentną osobą i zgłosić problem np. z filtrem BGP na jednym z moich
łącz?

Jak dotąd miałem wrażenie, że wszyscy znani mi operatorzy prezentowali
bardzo podobny sposób obsługi telefonicznej. Średni czas zgłaszania
czegokolwiek to około pół godziny, tylko u różnych operatorów rozkłada
się na różne rzeczy. W NASK na ogół idzie na walkę z systemem
telefonicznym (potworna centralka, problemy z przełączaniem) i osobami
odbierającymi, które z reguły nie chcą połączyć z nikim kompetentnym. W
CST TPSA z kolei traci się czas najpierw na dodzwonienie, a potem czeka
się aż człowiek pójdzie po jakieś papiery i w ogóle pojmie o co chodzi.

Nie przesadzajmy więc z tą wspaniałą obsługą.

Z IPartners doświadczeń nie mam, nie dzwoniłem tam nigdy na "oficjalny"
numer telefonu.

--J.