Re: sluchanie radia przez\internet?

Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 20:48:22 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> A doczytales _dalsza_ czesc mojego listu?
> Ze pytanie _jednej_ stacji radiowej o to "ile z nich uzywa..." itd. nie ma
> najmniejszego sensu? Bo mozna by co najwyzej _te jedna_ konkretna stacje
> zapytac o to, _czy_ uzywa.

Wiem, wiem, powinno być "...i czy używacie wersji demonstracyjnych
serwera G2?". Nie ma to chyba jednak specjalnego znaczenia - wygląda na
to, że Paweł nie ma zamiaru odpowiedzieć. W tej sytuacji pytanie innych
stacji i tak jest bez sensu, bo nie ma z czym porównywać.

Michał

--
[...censored...]
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań