Odp: poczta na kki

Autor: Dariusz (glos23_at_kki.net.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 05:20:16 MET

Użytkownik Krystian Kryczynski <webmaster_at_rmb.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88pmbg$q6j$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam jedno konto na kki.net.pl (darmowe) na ktore dostaje sporo
poczty,
> glownie automatycznej - jakies komunikaty, serwisy, itp. Gwarantuje
> codzienny doplyw maili.
>
> Konta nie uzywalem od kilku dni, a gdy dzis sie polaczylem(OE5), nie
> odebralem nic. Czy to jest objaw znany grupowiczom, czy moze jakies
chwilowe
> objawy. Ping daje co jakis czas timeout, ale zasadniczo jest
odpowiedz.

> Prosze o sugestie (sensowne i na temat)

Witam

Nie wiem z czym to jest zwiazane ale od kilku dni równiez mam pewne
kłopoty z kontami na kki. Wiadomosci przychodza z opóźnieniem ok. 1-2
dni.
Do tej pory KKI działalo bez zarzutu ale chyba zaczyna sie cos psuć.

Pozdrawiam
Dariusz