Re: Kraków nocą...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 21:45:10 MET

Dnia 19 Feb 00 o godz. 9:42, Piotr Kucharski napisal(a):

> Ciekawe. Ja tego posta wysłałem 16 lutego o godzinie 10:16, a nie 17 lutego
> o godzinie 20:10 :-)
Wina chyba bramki news-mail obslugujacej polipa... Zauwazylem, ze zmienia
daty w naglowkach.

> Sprawdź w logach 2000-02-16 między północą a 8 rano.
Wyglada normalnie... bylo sporo polaczen do serwera WWW (aczkolwiek glownie
z TPNET-u, pojedyncze laczenia z innych domen - ale to o niczym nie swiadczy);
skanowal mnie infoseek onetu oraz netoskop; serwer przez cala noc probowal
wyslac maile pod adres @devel.cw.pl z wynikiem connection refused oraz
@iii-lo.tarnow.pl - timeout; fetchmail zapuszczony przez jednego z
uzytkownikow sciagal co godzine poczte z polboxu; inny z uzytkownikow, ktory
mieszka w Tarnowie i ma w domu lacze stale, takze regularnie sciagal sobie
poczte POP-em; innymi slowy nic podejrzanego...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl