Re: TPSA a 155Mb - oszukanstwo

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 21:05:01 MET

Pawel Sikora <psi_at_polbox.pl> wrote in message

> Użytkownik rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:88j583$gp6> $1_at_orfika.office.polbox.pl...

> Wlasnie ze nie wchodzi. Jakby wchodzilo inne to by bylo
"semi-transparentne"
> i to jest w ogole nie do uzycia. To bylo chyba przy wccp rev 1.

Programik sprawdzający (po stronie serwera) numer IP klienta poda WASZ
numer IP, nie mój. Przykład: Green Bullet (test null session dla
WinNT) : http://faqt.security.net.pl/cgi/faqt.cgi

Pozdrawiam

B. (mimo tego cache zadowolony klient IP)