Odp: sciaganie plikow..

Autor: logray (jacco_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 19:25:58 MET

Użytkownik Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88jk4j$23k$1_at_absolut.sgh.waw.pl...

> a w środku jakiś kod html. kiepsko, kolego.

wlasnie.. zanim wyslecie posta na grupe najpierw sprawdzcie czy nie
sciagnelisci podpuchy.. jedyna osoba, ktorej sie udalo poprawnie sciagnac to
pan p. i skladam mu za to WIELKIE dzieki..
jak lubi takie wyzwania to polecam w nastepnej kolejnosci rozpracowac np
freedrive, ale mowiac szczerze mam watpliwosci czy sie uda.. tam je wszystko
w javie..
jak chcecie sobie jeszcze poprobowac to prosze.. tylko ze plik ma 5kb, a nie
3, i to jest exe, a nie exe, w ktorym je html 8)

yrl;

yrl;