Re: TPSA a 155Mb - oszukanstwo

Autor: Bartek Kulicki (martinez_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 23:10:56 MET

> A dlaczego IP ma najlepszy w3cache?
> Odpowiedź: Bo przekierowuje defaultowo cały ruch na port 80 do w3cache na
> port 8080
> Wszystko pieknie ładnie dopóki nie trzeba wprowadzić security.
> Jestem wpięty do IP i potrzebuję mieć połączenie z pewnym hostem w
Londynie.
> Tam firewall wpuszcza hosty z mojej sieci. Jakież było moje zdziwienie
kiedy
> nie działało.

ooops.
tez jestem troche zaskoczony (bo wprawdzie korzystam tylko z dialup ale nie
zostałem poinformowany).
ZTCW takie wypadki byly juz w NASKu i Cyfronecie.

> Okazało się że do firewalla dobija się w3cache zamiast moich hostów.
> IPartners powiedziało że aby wyłączyć moje hosty z przekierowania muszą
> postawić oddzielną maszynę bo takby to obciążyło serwery.
> A więc nie zrobią tego!
>
> Szukam normalnego providera!

z tym moze byc problem - moze lepiej zeby ten host w Londynie zaczał używać
innego portu niz 80 (o ile da sie ? :)

czesto loguje sie na bezpieczne strony Thawte - i nie zobaczylem nawet
zadnego ostrzezenia - wszystko dziala w normie.

--
bk