Re: Serwery IRC i NEWS bez DNS

Autor: Andrzej Nakonieczny (dzemik_at_ps.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 03:17:20 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

> Kto inny oferuje HiS-a ???
> (wiem, wiem, taka mala firemka telefoniczna w Opalenicy... ;-) I wiecej nikt.)

A czy musi to byc od razu HiS ? Czy tylko HiS pozwala na dostep do
internetu ? Rozumiem, ze dzierzawka wymaga dodatkowej lini i ze koszty
sa wieksze ale ... jak ktos _potrzebuje_ stalego dostepu do sieci to
jest w stanie troszke wiecej wydac.

Oczywiscie zgadzam sie, ze HiS jest ciekawym, tanim rozwiazaniem ale nie
mozna IMHO sie jedynie do niego ograniczac.

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik_at_ps.pl