Re: sluchanie radia przez\internet?

Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 19:19:11 MET

Pawel Bajorek wrote:

> witam
> zeby zakonczyc te troche bezsensowna dyskusje a propos transmisji live w
> polskim szkielecie sieci proponuje zapytac inne stacje radiowe na ilu
> uzytkownikow maja licencje, ilu userow maja podlaczonych on-line i ile z
> nich uzywa wersji demonstracyjnej serwera G2 ;)
To ja może spytam *tę* stację radiową: na ilu użytkowników macie
licencję, ilu userów macie podłączonych on-line i ilu z nich używa
wersji demonstracyjnych serwera G2? Będę miał jakiś odnośnik przy
pytaniu innych stacji.
Może dla Ciebie dyskusja jest bezsensowna, dla słuchaczy pewnie nie. Ja
widzę tylko efekt końcowy - dobić do Was jest się bardzo trudno, a
jakość transmisji jest kiepska. A chętnie posłuchałbym sobie Trójki. W
Ulm mam raczej małe szanse na odbór drogą radiową.
Dlaczego z innymi stacjami nie mam takich problemów? Może potrafiły
lepiej zadbać o siebie? Np. RFM FM ma serwer w USA - mogę sobie
wybierać, skąd mi lepiej ciągnąć.

Michał

--
[...censored...]