Re: SOS radiolinia

Autor: Krystian Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 16:37:15 MET

Moj klient jest w teoretycznym zasiegu SOS i chce go miec. W dniu
dzisiejszym chcialem sie dowiedziec czegos na temat ich infrastruktury - np.
czy sa podlaczeni tylko do Polpaku, czy jeszcze gdzies. Mila pani w biurze
(telefonicznie) kilka kolejnych razy odpowiedziala mi: "Pan, ktory moze
odpowiedziec na takie pytania jest chwilowo zajety, a jest tylko jeden.
Prosze zadzwonic za kilka minut". Po czwartym razie spasowalem.

Jak mi sie uda zainstalowac mimo oporu SOS'u, to powiem jak to dziala. :)

KK

Użytkownik Beero <artur125_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:TSYp4.13155$Q3.340846_at_news.tpnet.pl...