Re: revDNS

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 23:45:23 MET

A więc stało się! ;-) Dnia 11 Feb 2000 15:41:50 GMT, osoba podpisująca
się: Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam>, w artykule:
<slrn8a8b9k.b60.B.Ogryczak_at_cyrix.melog.com.pl> napisała:

> Dnia 11 Feb 2000 16:17:39 +0100, smarkacz zeznaje:
> Fakt, ale tak czy inaczej rDNS dla odpowiedniej klasy C musi
> być u ISPa (plik z xx IN CNAME xx.firma.pl)

Ale to jest coś na obraz i podobieństwo delegacji... Tepsa zresztą
załatwia to szybko i bez bólu, jak się im wyśle odpowiednio
sformatowany plik [przykład jest na ich WWW, więc nawet nie trzeba
się wczytywać zanadto w drafty i dokumentację do DNS, jak kto nie
lubi]. Z innymi providerami bywa różnie zapewne, ale myślę, że jak
się zastosuje metodę zmiany rev-dns kilkunastu hostów raz na
tydzień, to w końcu chętnie przystaną na zrobienie tych CNAME'ów.
>:->

To miało taką wadę, że starszej generacji soft nie zawsze sobie
z tym radził, ale taki soft już chyba prawie wymarł. Ja mam od
dobrych kilku[nastu?] miesięcy już obsługę 32-numerków IP według
tej metody i działa bez zarzutu.

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |