Re: unbable to establish connection ...

Autor: Arkadiusz Mucha (arkmucha_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 12 Feb 2000 - 01:51:46 MET

lipniu_at_uoo.univ.szczecin.pl (michal) wrote in
<iP0p4.5388$Q3.135478_at_news.tpnet.pl>:

>hi!
>
>nigdy nie czepialem sie tp s.a. o jakosc polaczen - zawsze bylo ok.
>
>lacze sie miedzy 43000-50666 i wszystko byloby ok, gdyby nie ...
>
>od jakiegos tygodnia dzieja sie jakies jajca - modemy sobie gadaja,
>normalnie popiskuja, na sluch wiem ze sie dogadaly, wybraly
>predkosc, po czym ...
>
>UNABLE TO ESTABLISH CONNECTION. HANGING UP

Było coś takiego w naszej okolicy. Wielu ludzi poszło wtedy to TEPSy
reklamować swoje rachunki i -- o dziwo -- jakość połączeń się poprawiłą.
Od kilku tygodni modemy łączą się bez problemu.

Jedyna rada, to zwrócić się z oficjalnym wnioskiem o zwrot kosztów
niezrealizowanych połączeń. Jeźeli dostaną wiele takich wniosków i grozi
im realna utrata dochodów i wydatki (bezpłatny billing, wizyta tepsianego
fachmana w domu, zwrot pieniędzy) to jest duża szansa na poprawę
sytuacji.

Arkadiusz Mucha