Re: TP SA i ich IP

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 17:24:59 MET

 Bart> Dnia 8 Feb 2000 18:01:59 GMT, Cezar Cichocki zeznaje:
> [...]
 Bart> Buga.. co może być do sp* w sprzęcie który tylko przerzuca
 Bart> pakiety
 Bart> z jednego portu do drugiego ;-> W końcu to produkt Intela nie MS
 Bart> ;-)
[...]

Zdumiewająco dużo, skoro pytasz, to znaczy, że mało widziałeś problemów
z routerami.

Dobrym przykładem niech będzie nawet Cisco IOS, skądinąd najlepszy ze
znanych mi systemów routerowych. Na jednym z moich routerów przeszedłem
przez 8 wersji -- dotarłem do takiej, która działa poprawnie jakiś czas
(kilka tygodni), po czym potrafi w tajemniczy sposób się popsuć.

Co się zaś tyczy Sangomy, to faktycznie nie rozumiem, po co ją kupować,
skoro są lepsze i wydajniejsze karty PCI (patrz stopka). Zaś używanie
Linuxa jako router sens ma już głęboki (bugfixy, poprawki własne,
traffic shaping, firewalling, masquerading...).

pozdrowienia,

--
Jan Rychter                                               RG Studio
http://www.rgstudio.com.pl/                          (22) 685 78 01