Re: Prośba o regulamin.

Autor: Qska (NOSPAMqska_at_lodz.home.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 10:56:12 MET

Darek Podniesiński napisał(a) w wiadomości:
<87e3je$c6d$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Drodzy Grupowicze
>Jestem zmuszony napisać wewnętrzny regulamin korzystania z internetu i
>kont e-mail w mojej firmie i nie wiem nawet jak zacząć. Przydało by się cos
>na wzór .
>Może Ktoś pisał cos takiego, jeśli tak to proszę o przesłanie na priva
>dp_at_aco.pl.
wpisz w info.icm.edu.pl haslo "netykieta"...
chyba, ze w regulaminie jest zakaz korzystania z icq, irc, ftp, http... :)

Pozdrawiam

Qska, http://www.qska.zdnet.com.pl
GSM: (+48)/(0) 601977137
marcinb_at_zdnet.com.pl
"It is better to try something impossible and fail, than do nothing and
succeed" :-)