Cos sie ruszylo, a cos padlo.

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 01:51:22 MET

Witam

Sprawdzam sobie jak mnie widac z USA za pomoca visualtraceroute. 18
hopow, 0 straconych pakietow, 211ms, polaczenie do Krakowa via Katowice
(?). W sumie jest super, w koncu TPSA cos sie udalo. No to nie musze juz
kupowac lacza do EBONE coby mnie bylo widac ze swiata (a Ceti ma nowych
klientow)

Opdalilem tez kontrolnie traceroute dla www.iparters.pl (zawsze
traktowalem go jako wzorcowy) i co?

Analysis: Node 'www.ipartners.pl' was found in 14 hops (TTL=239). But,
problems starting at hop 10 in network "Frame Relay mesh between TP S.A.
MAN's" are causing IP packets to be dropped.

Polaczenie do IP idzie przez C&W i TPNET :-((

to tyle
uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070