Re: TPSA a 155Mb

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 16:48:34 MET

smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne) writes:

> +Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> writes:
> +
> +> Czy w NASKu nadal płaci się za wygenerowany ruch? (Pytam bo nie wiem)
>
> Nie.

Mógłbyś odpowiadać na post Łukasza a nie mój? Cytujesz za pomocą
dziwnych znaków i wszystko się miesza.

> +Wiesz, gdybym miał załatwiać sobie 'druta' do domu, to taryfikacja za
> +ruch byłaby _idealna_!
>
> Hm... Jakby, dajmy na to, opłata "za ruch" wychodziła cię drożej niż
> opłata za łącze komutowane to być się zastanowił, jak mniemam... A
> jak by cię jeszcze ktoś zafloodował pingami, i to nie po TWOJEJ
> stronie a providera to zastanawiał byś się zastanawiał jeszcze
> bardziej :>

Cóż, po pierwsze niekoniecznie trzeba byłoby taryfikować ICMP. Po
drugie, ja w domu nie zamierzam stawiać serwera! Nie miałbym żadnych
usług wystawionych na zewnątrz - żadnego ftp, http. I co mi zrobią?
Zapłacę praktycznie za tyle, ile sam wygeneruję.

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | samotnik_at_samotnia.eu.org |
| Nigdy nie wiesz za dużo.                                               |