Re: programy FTP - ktory wybrac ???

Autor: Krzystzof Ceglinski (denken_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 02:27:25 MET

Użytkownik "GORA" <goraxpl_at_friko5.onet.pl> napisał w wiadomości
> 1. Mam kilka programow FTP ale nie wiem jaki wybrac. Oczywiscie
> chcialbym zeby byl najlepszy. (Bullet Prof, Cute FTP, FTP-Voyager,
> WS-FTP, FTP-Outbox, Leap FTP).
>
> Zaznaczam ze chcialbym aby program mial mozliwosc (przy pobieraniu
> duzych plikow ) kontynuacji sciagania pliku przy nastepnym moim
> polaczeniu z I-Netem.
> Chodzi o to aby te pliki dzielil cos w stylu GETRIGHT-a.

To raczej polecam uzyc GetSmart'a np z
http://ftp.idg.pl/pc/programy/0090.html
jego wbudowany klient FTP moze zaciagac znaczaco lepiej niz Getright.
Rowniez imo lepiej sprawuje sie w "klasycznej" roli pobieracz niz GetRight.

> 2. Czy Windows Commander posiada taka mozliwosc dzielenia ???

Jesli dzieleniem nazywasz zwykly resuming to tak jednak jednoczesne
sciaganie wielu porcji pliku na raz nie jest obslugiwane przez Windows
Commandera.

Krzysztof Cegliński
denken_at_idg.com.pl