Odp: Formus Polska - opinie

Autor: Piotr Gludkowski (piotrg_at_symbol.com.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 20:29:39 MET

Użytkownik Krystian Kryczynski <webmaster_at_rmb.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87ere5$7k$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Prosze o opinie nt. dzialania dostepu przez Formus.net. Najchetniej jesli
> juz ktos to ma.

Znam firme, ktora ma i b. sobie chwali (duzy realny transfer i mala
awaryjnosc).
Ja jednak nie moge tego powiedziec - do naszej firmy (Warszawa, Chlodna)
chcielismy takze polaczyc sie przez Formusa laczem radiowym 128kbps -
niestety, mimo wczesniejszych zapewnien okazalo sie to nieoplacalne dla
Formusa (tylko po co daje to w ofercie). Nie ma sprawy, mowie. Niech bedzie
256kbps. Ale i to sie Formusowi chyba nie oplacalo, bo nastapila cisza...
W koncu, po dwumiesiecznych przepychankach (prosby, telefony, moze by ktos
przyszedl, i takie tam rozne), przyszli specjalisci, weszli na dach i
...okazalo sie ze i tak sie nie uda z przyczyn technicznych - brak
widocznosci anten. No i tak stracilem 2 miesiace, jednak zdanie o Formusie
juz sobie wyrobilem - nie sa chyba zbyt powazni...
Jest to jednak tylko moja (i mojego szefa oraz wspolpracownikow) opinia,
bedaca odpowiedzia na zadane pytanie.
Pozdrawiam,
Piotr Gludkowski