Re: Pewien rodzaj moderowania

Autor: Kuba Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 20:48:36 MET

Pomysl jest interesujacy, jezeli osiagnie sie spodziewany efekt. Tylko ze
dobre pomysly zbyt czesto sa zle realizowane (nic osobistego do PT Emila), a
maniacy i inni tacy i tak znajda sposob na obejscie niezbyt skomplikowanych
zabezpieczen. To oczywiscie nie znaczy, ze nie zgadzam sie z postulatami.
Tylko w realizacji mozemy faktycznie osiagnac sytuacje, ze na takich grupach
nie bedzie przybywac dyskutantow i grupy zrobia sie hermetyczne.

Poza tym, uwazam, ze istnieje wiele innych wkurzajacych zjawisk na grupach.
Osatatnio zadalem pytanie, na ktore odpowiedz byla mi dosc potrzebna. W
watku jest juz ok 30 postow, ale zaden nie udziela mi odpowiedzi, ani nawet
nie wyrzuca z grupy. Wszystkie sa po prostu nie na temat !!!

I to mnie bardziej wkurza, niz przypadkowo zaplatany lamer zadajacy glupie
pytanie.

KK

Użytkownik Emil Stepniewski <es161294_at_zodiac.mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10002011457070.31410-100000_at_zodiac.mimuw.edu.pl...