Re: Co sie dzieje z grupa alt.pl.uzywki

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 01:16:52 MET

Pewnego dnia, a było to Tue, 1 Feb 2000 00:45:01 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <wwierdak_at_friko2.onet.pl> i powiedziała:

[..]

>Na tym serwerze tez jej nie ma. Podejrzewam że została usunięta wiadomo z
>jakich przyczyn.

Każdy może założyć to i każdy może usunąć.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/