Re: Czego brakuje Ci w Sieci?

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 12:57:16 MET

Artur Bartnicki wrote:

> Żółte? Bo na zielone się nie zamieniam :->

zgrwrbrdrkr... Albo masz te same skojarzenia (punkty + piwo = Zajdel),
albo mnie telepatycznie inwigilujesz :) Zamiast hakerow pojawia sie
lifterzy (zalatwianie egzaminow na internetowe prawo jazdy), downerzy
(zalatwianie kamuflazu dla lifterow), a po spammerow bedziemy wysylac
roboty z obraczka na lancuszku :)

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>