Re: Serwery IRC i NEWS bez DNS

Autor: Marcin Labuda (martin_at_task.gda.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 12:36:35 MET

maddog_at_promail.pl wrote:

> Szukam jakiś serwerów ircnetu, które przyjmują bez DNS tzn jestem widziany
> pod IP.
> I to samo tylko że dot. serwerów NEWS, mogę wejść na news.tpnet.pl ale to mi
> nie wystarcza,
> a news.task.gda.pl z którego korzystałem wcześniej mnie wykopuje :(((

Cos mi sie widzi, ze za jakies miesiac tego typu post'ow bedzie znacznie
wiecej. IMO jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest dodanie przez TPNET wpisow
w prostym i odwrotnym DNS na wzor PPP, czyli np. w domenie *.his.tpnet.pl.
Oczywiscie taka usluga bylaby dostepna na zyczenie i ew. za dodatkowa
oplata.

--
-ml