Odp: Netscape i PODSUMOWANIE !!!

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 22:28:55 MET

Użytkownik Lukasz Felsztukier <L.Felsztukier_at_digitalone.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:f2_k4.21458$Hi2.478163_at_news.tpnet.pl...

> Proponuje, abys swoje dobre checi przerzucil na napisanie RFD na
> pl.comp(letny).duren.ze.mnie - moglbys nawet zostac moderatorem i
wpuszczac
> pytania typu "Moja przegladarka nie wyswietla poprawnie przyciskow do
> formularzy...". Nikt Cie tam za to nie sflame'uje, a kazdy bedzie czul sie
> usatysfakcjonowany...

Czy (przyznaje to...) zagubiony w tematyce grupy, musi wg Ciebie oznaczac
"kompletnego durnia" ????

> Na powaznie : tematyka grup wyznaczona jest po to, aby zawieraly one
scisle
> powiazane z nia informacje.

Wielkie dzieki za wszystkie cenne informacje. Zareczam Cie (i innych
dyskutantow), ze wystarczylo zwyczajnie utrzymac ludzki ton wypowiedzi -
wtedy nie byloby tego niepotrzebnego szumu.
Jesli KOGOKOLWIEK z Was czymkolwiek urazilem lub zranilem - PRZEPRASZAM !!!!

Serdecznie Pozdrawiam
Darek