Re: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 00:32:20 MET

Pawel Sikora wrote:

> Nie za bardzo tu obrazasz.?
> A jak by Ci ktos odpowiedzial jak Cezar Cichocki "... doinstalowac linuxa...
> "
> to nie wkurzylbys sie.?

Nie, a jeśli nawet to dlaczego od razu miałbym się wkurzać na całą grupę? A co
do ostrości oceny, To Twój list zasiał we mnie pewne ziarno wątpliwości czy oby
faktycznie nie przesadzam. Wysmarowałem nawet do gościa coś w rodzaju
przeprosin, że poniosły mnie nerwy itd. Na szczęście przed wysałaniem zdążyłem
jeszcze przeczytać co napisał do B. Ogryczaka. Ten facet nie zasługuje nawet
żeby na niego splunąć.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl