Re: Jak na stale do internetu? - Czy ktos mnie pod3?czy?

Autor: Bartosz Paciorek (paciorek_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 22:35:16 MET

Problem tkwi w tym, że jeśli chodzi o komputery, sieci i internet jesteśmy
lajkonikami, bez fachowców się raczej nieobejdzie, chodzi nam o firmę, która
podłączy nas za rozsądne pieniądze do internetu, i jak łączyć się
międzysobą; mieszkamy na wsi i odległości międzynami to 200 do 1500m jeden
od drugiego, dlatego myśleliśmy o dostępie radiowym.
Użytkownik Artur Sokolowski <artur_at_jasien.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:A17BB9A571B4D311BB1E008048E83EE12EF04A_at_jplwant001.jasien.gda.pl...
> Jest nas grupa 6 osób rozrzuconych w promieniu 1 km które
> chciałyby mieć
> możliwość połączenia międzysobą i z internetem. Szukamy dla siebie
> rozwiązania. Czekamy na propozycje.

No coz... zacznijcie od zajrzenia na przyklad na www.trzepak.pl
Tam moze byc sporo odpowiedzi na Twoje pytania... Acha... i nie
czekajcie na propozycje :-)
Zrobcie cos sami.
Artur