Odp: Netscape 4.06 i giffy animowane...

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 16:03:37 MET

Użytkownik Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn894fc0.sv.B.Ogryczak_at_puter.bart.org...

> Oczywiście nie, pl.comp.www służy do dyskusji o tworzeniu serwisów,
> nie zaś do odpowiadania na pytania lamerów dotyczące instalacj netszkapy
> na win9x. Pytanie w formie przedstawionej przez Dariusza K. będzie tam
równie
> NTG jak tu.

He he - kazdy sadzi po sobie dupku !!!
Sam jestes lamerem !!! I nie zycze sobie publicznego oczerniania. Jesli nie
chcesz (lub nie potrafisz mi pomoc) to spadaj !!!

Dla wiekszosci takich palabntow jak Ty, kazdy post to NTG. A co jest TG
???? - powiec Ci: wzajemne obrzucanie sie blotem.

Wybaczcie mi Szanowni Dyskutanci, ale nie moge patrzec spokojnie na takich
palantow !!!

Pozdrawiam
Darek