Re: dwa pytania

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 11:03:13 MET

On 29 Jan 2000 00:25:01 +0100, Samotnik <samotnik_at_linux.bielsko.pl> wrote:

>Nie znam Waszej konkretnej sytuacji, ale generalna zasada jest taka,
>że w mniej zamieszkałych rejonach wszystko jest tańsze. Może im się
>jednak bardziej opłaca???

Nasza konkretna sytuacja jest taka, że wszyscy o nich gadają, a nikt nie
widział nikogo, kogo by podłączyli. Myślę, że więcej bajtów zajęły dyskusje
na ich temat niż oni przesłali przez te swoje radiołącza.

Natomiast to, że instalowanie sieci w mało zamieszkałych obszarach jest
bardziej opłacalne, to teoria nowa i zaiste rewolucyjna ;-)

--
Marcin Jagodziński