Re: TPSA>SDI?

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_smok.krakus.top.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 11:13:22 MET

W czwartek 27-01-2000 18:23 Samotnik napisał:

>AOL nie oferuje dostępu do Internetu, tylko nędzną tego
>namiastkę. Chyba, że coś się zmieniło i przestali korzystać z własnego
>protokołu.

No to zabrałeś mi ostatnią nadzieję.
Wygląda na to, że faktycznie jestem skazany na tepsę :((((
W Krakowie nie ma do niej żadnej alternatywy - nawet callbacku nie ma.
Swoją drogą zastanawiam się dlaczego tak jest?
W całej Polsce działają różne Dialogi, Multinety, IPartnersy, kablówki,
a w Krakowie nie ma *ani jednej* takiej firmy!
W Bochni i Brzesku miejscowy operator oferował darmowy dostęp do
internetu dla firm korzystających z ich usług, a w Krakowie TPSA nie
chciała nawet rozmawiać na temat stworzenia grupy Centrexa - widocznie
tak pewnie się czują na miejscowym rynku.

--
 Krzysztof Maj

 <kmaj_at_smok.REMOVE.THIS.krakus.top.pl>