Re: Proszę o pomoc

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 19:56:11 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in message

> Sprawdzilem kilka pierwszych, ktore mi sie nasunely:
> microsoft.com, yahoo.com. compuserve.com, onet.pl
> Wszystkie maja rekordy A...
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa

Kiedyś nie miały. Wiem, sprawdzałem. Teraz jest moda na pomoc biednemu
luserowi, który nie wie co to jest "domena" a co "host", więc i pod nazwą
domeny trzeba coś umieścić. Najcześciej serwer WWW. Ma to nawet sens,
przyznaję ... I w ten sposób pliki strefowe dostały rekordy "@ IN A ...".
Qrde, mam problem z interpretacją :0 "host domyślny domeny" ?

Pozdrawiam

B.