Re: pytanie do wrocławskich Polpakowców

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 00:02:57 MET

Wojciech Janiak <wojtek_at_pugeta.o.k.pl> napisał:
> Witam
>
> Czy obserwujecie w godzinach szczytu taki efekt, że aby się
> dobić do danego miejsca trzeba nie raz próbować kilka razy (oczywiœcie
> nie za granicę, ale nawet w tym samym węŸle Polpak-T), a czasem idze
> odrazu - jak się już połšczy to przeważnie jest ok. Wymienili ostatnio
> wrocławski router Polpak-T i myœlałem, że problem zniknie, ale jest
> bez zmian :((

Wlasnie - bez zmian. A mialem nadzieje, ze sie poprawi. A moze tylko
probowali wymienic i nie wyszlo? W listopadzie zeszlego roku wymieniali
oprogramowanie (tak slyszalem) - po wymianie chodzilo slicznie (prawie), a
potem doszli do wniosku, ze oprogramowanie jest zle i dali stare. I znowu
chodzilo zle.

A teraz traceroute'y ucinaja sie na moim routerze.

Pozdrawiam,

Piotr Kaczmarzyk