Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 11:21:56 MET

Dnia 26 Jan 00 o godz. 2:18, Marek Trenkler napisal(a):

> Wiesz równie dobrze, jak ja, że nie każdy jest w stanie przed
> podpisaniem umowy "prześwietlić" usługodawcę. Trzeba sporo wiedzieć, by
> takiego prześwietlenia móc dokonać - zakładając oczywiście, że
> przeswietlany udostępni wszystkie informacje.

> No właśnie, chodzi mi przede wszystkim o prawo do egzekucji i sądzę, że
> właśnie drogą koncesji można by je wreszcie wprowadzić.

> Gdzie i jak chciałbyś wprowadzić tę możliwość, jeśli zapanuje pełna
> dowolność w dziedzinie usług internetowych? Ja się nie upieram, to nie
> muszą być koncesje - ale jeśli nie one, to co?

Dlaczego ciagle uchylasz sie od odpowiedzi na pytanie: a jak to jest - np. z
tym odszkodowaniem - w innych dziedzinach gospodarki? Czy mechanizmow, ktore
funkcjonuja w innych dziedzinach, nie da sie zastosowac do providera?
Czy tez moze proponujesz w innych dziedzinach tez wprowadzic koncesje?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl