Re: Co to za komunikat?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 23:25:41 MET

WaldemarW <wwierdak_at_friko2.onet.pl> wrote:

> No widzisz. Głupota idzie w parze z niewiedzą. A mowiłem że wielu
> rzeczy można nie wiedzieć, ale być kompletnym ignorantem to śmiech.
> POMYLIŁES SIE. NA DRUGI RAZ NIE CWANIAKUJ.
> A co oznacza to czerwone? Czekam na odpowiedź. Daje ci ostatnią szansę.

Mówili już Ci, że takie rzeczy powinien wiedzieć sprzedawca
oprogramowania, bo ma kontak z autorami. Widać nie dotarło.

Tak sobie pomyślałem, że być może zbyt wiele oczekiwałem, jeśli chodzi o
samokontrolę, równowagę emocjonalną oraz zdolność znoszenia czy też
ignorowania drażniących drobiazgów, od istot, które są -- stosunkowo, ma
się rozumieć -- na niskim poziomie umysłowym. Dlatego poczynię wszelkie
starania[1], by mieć to na uwadze podczas następnych ewentualnych
kontaktów.

[1] cybax, rzecz jasna.

--
Andrzej