Re: Co to za komunikat?

Autor: Lech Rychliński (lazyboy_at_dione.ids.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 10:48:37 MET

Użytkownik WaldemarW <wwierdak_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86efue$ajk$2_at_sunsite.icm.edu.pl...

>No widzisz. Głupota idzie w parze z niewiedzą. A mowiłem że wielu rzecz
>można nie wiedzieć, ale być kompletnym ignorantem to śmiech.
>POMYLIŁES SIE. NA DRUGI RAZ NIE CWANIAKUJ.
>A co oznacza to czerwone? Czekam na odpowiedź. Daje ci ostatnią szansę.

tia a naiwnosc idzie w parze z upierdliwoscia... jak uda Ci sie dowiedziec
co oznacza ten blad to bedziesz chyba pierwszym na swiecie spoza teamu MS,
chociaz diabli wiedza czy oni to wiedza :> Bledy Outlooka sa jak pudelko
czekoladek, nigdy nie wiadomo jaki wyskoczy :P

pozdro
GED d- s+:+ a? C+++ UL P+ L++ W+++ N++ o+++ w+ PS+ PGP-- tv b- G e+ h! r+