Re: Odp: Real Player 7 PLUS (?????)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 18:37:28 MET

Negatyw <negatyw_at_promail.pl> wrote:
> Hi!
> Nie mam zamiaru sie specjalnie dlugo rozpisywac, gdyz Twoj poziom jest
> zapewne rownie niski - jak Twoja wypowiedz. Powiem Ci jedno: ciekaw jestem
> cwaniaczku, czy kazdy z programow w Twoim kompie to oryginal ?????? NIE
> SADZE !!!
> Grupa - to grupa. Wzajemna pomoc. Jesli nie jestes zainteresowany tym
> watkiem - znajdz sobie inny !!!!!

Abstrahując od tego, czy Easy ma wszystkie programy legalnie, czy nie,
chciałbym zwrócić Ci uwagę na opis grupy: "Problemy Internetu polskiego
i swiatowego." Czy sądzisz, że chęć okradzenia producenta programu tylko
dlatego, byś *TY* mógł posiadać ów program, jest problemem całego
internetu?

--
Andrzej
God made machine language; all the rest is the work of man.