Re: prosze o porade

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 02:03:39 MET

maddog_at_promail.pl <maddog_at_promail.pl> wrote:

Tu odpowiedź do Jarka:

> [...]

tin nie jest czytnikiem poczty.

... a tu odpowiedź dla niepodpisanej osoby:
> Ale nie wiem jak to sie dzieje i to bylo to co mnie najbardziej wkurzalo, ze
> niektory wiadomosci potrafia zniknac po jakims czasie gdy sie przeglada
> grupy OE5, nie wiem na czym to polega, moze ma jakis limit wyswietlanych
> wiadomosci.

Założenia BG przy projektowaniu features OE: jeśli na serwerze
wiadomości nie ma, to w OE też nie będzie widoczna (wg moich
informacji).

A w ogóle, to dyskusja jest na pl.news.czytniki (fut tamże)

--
Andrzej
Nawet maszyny muszą odpocząć.