Re: netykieta

Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 17:01:18 MET

Przemek Bak wrote:

> Nie wiem czy jest to odpowiednia grupa na takie pytanie.
> Jesli nie to powiedzcie gdzie powinienem zadaz
> ponizsze pytanie
Przenoszę tam dyskusję (pl.soc.savoir-vivre też byłaby OK).
Możesz podać konkretne dane: jaka lista, jaki admin, skąd wiesz, że to
właśnie on jest winny.

> Jeden z administratorow listy dyskusyjnej
> zapisal mnie na nia bez mojej zgody. Przejrzalem
> tresc dokumentow tyczacych sie 'netykiety'
> ale nie znalazlem nic tam na ten temat.
Podobnie jak w podręczniku savoir-vivre'u nie znajdziesz informacji o
tym, że nie należy sąsiadowi pluć do zupy! :-)

> Czy jest jakis dokument w siec
> pietnujacy takie zachowanie ?
> Wiem, ze ten admin jest 'maniakiem'
> komputerowym i obawiam sie, ze zwykle
> wspomnienie o niewlasciwym zachowaniu
> splynie po nim jak woda. Wiec chce
> miec cos (np. URL), co do niego jednak dotrze
Po prostu poinformuj go, że sobie tego nie życzysz.
A jeśli sytuacja się powtórzy, zawiadom odpowiednie abuse.

> (oprocz zrodel linux-a przeslanych
> na konto pocztowe ;-) )
Jeśli to rzeczywiście admin i maniak komputerowy, to możesz sobie
narobić w taki sposób kłopotów! :-)

Michał

--
Niniejszym chciałbym podziękować serwerowi za zamieszczenie tego postu!
[Skull d'Hutt]